b2match.

Marka b2match oferuje swoim klientom nowoczesne rozwiązania w zakresie organizacji spotkań i eventów, zarządzania uczestnikami, rejestracji i analizy wyników spotkań. Oprogramowanie wspierające organizację eventów zaprojektowane przez b2match dostarcza rozwiązania ułatwiające interakcję i nawiązywanie trwałych kontaktów.

Podczas tworzenia nowej aplikacji, marka zdecydowała się również na odświeżenie wizerunku. Zmiany dotyczyły nie tylko logo. Potrzebny był również nowy elastyczny system identyfikacji wizualnej, przemawiający do zróżnicowanego grona klientów firmy.

W ramach projektu opracowaliśmy logo, którego strukturę oparliśmy na kubikach umożliwiających budowanie przestrzennych figur geometrycznych wykorzystywanych jako główny element tworzący identyfikację wizualną marki b2match. Określiliśmy przy tym zasady tworzenia i stosowania nowych kształtów i opisaliśmy je w księdze identyfikacji wizualnej.

Kształty stanowią naczelny materiał budulcowy komunikacji. Mogą być elementem graficznym identyfikującym b2match, ale też nośnikiem komunikatu, gdy stosuje się je w okładkach dokumentów określających zakres oferty lub sposób działania. W zależności od potrzeb można dowolnie składać ze sobą sześciany i tworzyć nowe kompozycje.

b2match to przede wszystkim aplikacja. Proces jej działania oraz korzyści wynikające z jej stosowania musiały zostać zilustrowane w sposób zrozumiały i przyjazny użytkownikowi. W tym celu stworzyliśmy serię ilustracji, wykorzystywanych głównie na stronie internetowej, które w prosty sposób tłumaczą proces organizacji wydarzenia przez aplikację.

Naszym głównym zadaniem było więc stworzenie przyjaznego systemu komunikacji, który będzie zarówno elastyczny, jak i przyjazny i zrozumiały. Zarówno ilustracje, jak i wielokolorowe elementy graficzne układane z kubików stanowiących bazę logo, tworzą podstawę komunikacji marki. Poza nimi została również dokładnie określona typografia oraz sposób tworzenia treści w materiałach drukowanych i prezentacjach multimedialnych marki.